• (+30) 27410 - 88000
ΡΟΛΟΓΙΑ: RAYMOND WEIL

RAYMOND WEIL Ρολόγια

Όλα ξεκίνησαν το 1976 όταν ο Κ. Raymond Weil αποφάσισε να ιδρύσει τη δική του εταιρεία και να μετατρέψει το όραμα του για το τι θα έπρεπε να είναι η ελβετική ωρολογοποιία σε πραγματικά ρολόγια που θα έδιναν μια νέα διάσταση στη βιομηχανία. Οι δημιουργίες του κ. Weil εγκωμιάστηκαν αμέσως από τους λάτρεις των ρολογιών - ερασιτέχνες και γνώστες. Μόλις εγκαταστάθηκε έντονα στην Ελβετία και συνοδευόμενος από τον ενθουσιασμό και την εμπειρία του, ο ιδρυτής της RAYMOND WEIL εξερεύνησε την Ευρώπη και ολόκληρο τον κόσμο για να δημιουργήσει σταδιακά ένα διεθνές δίκτυο. Τα RAYMOND WEIL ρολόγια είναι πλέον διάσημα και από τις ναυαρχίδες της ελβετικής βιομηχανίας ωρολογοποιίας.

Ο οίκος Raymond Weil πάντα επηρεαζόταν και εμπνεόταν από τη μουσική, και αυτό αντικατοπτρίστηκε στα ονόματα των συλλογών. Ήδη από το 1983, η συλλογή Amadeus, που πήρε το όνομά της από τον κλασικό Αυστριακό συνθέτη, Μότσαρτ, κυκλοφόρησε σε συνδυασμό με την ομώνυμη ταινία του Milos Forman. Τα ονόματα συλλογών εμπνευσμένα από τη μουσική επρόκειτο να γίνουν ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα της ταυτότητας της επωνυμίας και σύντομα θα ακολουθούσαν περισσότερα: Fidelio - που πήρε το όνομά της από τη μοναδική όπερα του Μπετόβεν - Traviata ή Saxo. Περισσότερες καλτ συλλογές έχουν διαμορφώσει την προσωπικότητα της μάρκας όπως: Toccata, η γυναικεία συλλογή Fantasia και η εμβληματική Othello. Ένα νέο βήμα σημειώθηκε στις αρχές της δεκαετίας του '90 για την ανάπτυξη της RAYMOND WEIL στην ελβετική βιομηχανία ωρολογοποιίας πολυτελείας με το λανσάρισμα της συλλογής Parsifal για άντρες και γυναίκες: ένα πρωτότυπο μείγμα πολυπλοκότητας, ευγενών υλικών, προσεγμένου φινιρίσματος και καινοτόμων σχεδίων. Το Raymond Weil Tango, ένας συνδυασμός λειτουργικότητας και αισθητικής με άψογες αναλογίες στρογγυλές ή ορθογώνιες θήκες απέσπασε άμεση διεθνή αναγνώριση.

Το 2006, για την 30ή επέτειο της μάρκας, ο Elie και ο Pierre Bernheim – η 3η γενιά του RAYMOND WEIL – εντάχθηκαν στην εταιρεία, διασφαλίζοντας την οικογενειακή συνέχεια και συνεπώς την ισορροπία, τη σταθερότητα και την ανθεκτικότητα. Πρόθυμοι να προσθέσουν το δικό τους όραμα και τεχνογνωσία, επικεντρώθηκαν στην ανάπτυξη σύγχρονων και τεχνολογικά εξελιγμένων συλλογών που έμελλε να γίνουν τεράστιες επιτυχίες. Το αποκλειστικά αρρενωπό και υψηλής τεχνολογίας Raymond Weil Nabucco είναι η πρώτη συλλογή της μάρκας που φέρει επιβλητική θήκη 46 χιλιοστών καθώς και αντοχή στο νερό 200 μέτρων και ταυτόχρονα ενσωματώνει ένα εξελιγμένο υλικό: ανθρακονήματα. Στο Nabucco Cuore Caldo, μια αποκλειστική περιορισμένη έκδοση 500 τεμαχίων, τοποθετήθηκε ένας χρονογράφος κλάσματος του δευτερολέπτου με ένδειξη εξοικονόμησης ενέργειας – ο πρώτος για την εταιρεία. Η μηχανική συλλογή Raymond Weil Freelancer για άνδρες και κυρίες προαναγγέλλει δύο καινοτομίες στην ιστορία της μάρκας: την εισαγωγή του ορατού τροχού ισορροπίας και τη δημιουργία μιας μηχανικής σειράς από Raymond Weil γυναικεία ρολόγια. Στις κυρίες προσφέρθηκε επίσης η δική τους συλλογή το 2009: Noemia. Με τις απαλές καμπύλες και τα πολύτιμα υλικά του, γοητεύει από τότε τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο.

Περαιτέρω τεχνογνωσία ωρολογοποιίας και τεχνική τεχνογνωσία δόθηκε στη συλλογή Maestro που δημιουργήθηκε ένα χρόνο αργότερα, ειδικά σε προσθήκες όπως το Maestrophase de lune –η πρώτη επιπλοκή φάσης σελήνης της μάρκας σε έναν αυτόματο μηχανισμό– και το Maestro Phase de Lune Semainier με χαρακτηριστικά όπως η ημερομηνία, ημέρα, μήνας, αριθμός εβδομάδας και φάση σελήνης που προστέθηκαν σε μια αυτόματη κίνηση που δημιουργεί ένα απόθεμα ισχύος 42 ωρών. Κατά την ίδια περίοδο, η RAYMOND WEIL ενίσχυσε τη δέσμευσή της με τη μουσική βιομηχανία, χτίζοντας ισχυρές συνεργασίες με σημαντικά μουσικά γεγονότα όπως τα BRIT Awards – ένα από τα πιο λαμπερά και ευρέως αναγνωρισμένα γεγονότα στη μουσική βιομηχανία – για τα οποία η μάρκα υπήρξε Επίσημος συνεργάτης από το 2008.

Γιορτάζοντας την 35η επέτειο της μάρκας, κυκλοφόρησε με επιτυχία η γυναικεία συλλογή Jasmine. Το 2011 κυκλοφόρησε μια νέα διαφημιστική καμπάνια και μια ετικέτα: Η ακρίβεια είναι η έμπνευσή μου. Η καμπάνια περιλαμβάνει ρολόγια που φορούν μοντέλα στην πολυτελή και εκλεπτυσμένη ατμόσφαιρα της αίθουσας συναυλιών Victoria στη Γενεύη και συμβαδίζουν με το δυναμικό και καινοτόμο πνεύμα της μάρκας. Περιστρεφόταν γύρω από τη μουσική τη σταθερή πηγή έμπνευσης του RAYMOND WEIL.

Η Raymond Weil με έδρα τη Γενεύη ανήκει στον περιορισμένο κύκλο των Ελβετών ωρολογοποιών που βρίσκονται ακόμα σε οικογενειακά χέρια. Τώρα υπό την ηγεσία του Elie Bernheim μετά από 18 χρόνια επιτυχημένης διαχείρισης από τον πατέρα του Olivier Bernheim, η εταιρεία – που ιδρύθηκε το 1976 από τον κ. Raymond Weil (παππούς του Elie Bernheim) – συνεχίζει να αναπτύσσεται και να εδραιώνει τη θέση της ανάμεσα στα κορυφαία ονόματα του ελβετικού ρολογιού. Οι 3 γενιές συγκέντρωσαν τα ταλέντα τους και την εμπειρία τους συνεχίζοντας μια εξαιρετική κληρονομιά, διασφαλίζοντας την οικογενειακή διαδοχή και εγγυώνται σταθερότητα και συνέχεια. Δημιουργικότητα, τεχνογνωσία ωρολογοποιίας, προσβασιμότητα και πάνω απ' όλα ανεξαρτησία: με τα χρόνια, η δυναστεία RAYMOND WEIL εφευρίσκει και επανεφευρίσκει με τόλμη τον εαυτό της, διατηρώντας παράλληλα το DNA της αρχικής της επιτυχίας.
 
Περισσότερα
Εμφάνιση : 1 - 14 από : 14